Filmy szpital, kobieca nagość od przodu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje szpital, kobieca nagość od przodu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Dania, lata 20. XX wieku. Małżeństwo odkrywa, na czym polega bezwarunkowa miłość. Dramat inspirowany prawdziwą historią transpłciowej pionierki Lili Elbe.
Bagdad. Plac zabaw dla bogatych nikczemników, gdzie rządzą korupcja, rozpasanie, okrucieństwo, szantaż. To świat Udaja Husseina, najstarszego syna Saddama. Zdeprawowany rozpustnik, człowiek bez zasad i przyzwoitości nie ma w tym mieście żadnych ograniczeń. Pewnego dnia do pałacu dyktatora zostaje wezwany porucznik Latif Yahia (Dominic Cooper). Dostaje ultimatum – będzie grał rolę sobowtóra Udaja albo jego rodzina zginie. Latif uczy się mówić, wyglądać i chodzić jak on, poznaje tajemnice domu Husseinów. Żyje życiem młodego hulaki, w którym nie ma ograniczeń finansowych, są za to nieustające imprezy, szybkie samochody i zmieniające się jak rękawiczki kobiety.

Zdarzyło się

7,2
6,8
Akcja filmu opartego na autobiograficznej książce Annie Ernaux rozgrywa się we Francji w 1963 roku. Główna bohaterka studiuje literaturę francuską na uniwersytecie. Przed zdolną dziewczyną, która marzy o karierze akademickiej, przyszłość stoi otworem. Ku swojemu zaskoczeniu Anne (hipnotyzująca Anamaria Vartolomei) dowiaduje się, że jest w ciąży. Zdaje sobie sprawę, że macierzyństwo zamknie jej zawodową drogę i przekreśli to, do czego tak konsekwentnie dążyła przez całe lata. Młoda kobieta stoi przed poważnym dylematem. Wie, że nie chce rodzić, ale jednocześnie jest świadoma, że za próbę zakazanej wtedy we Francji aborcji grozi jej nie tylko wydalenie ze studiów, ale i kara więzienia. Czas ucieka, napięcie wzrasta, bo na szali znalazła się przyszłość bohaterki.


Kilka dni przed Bożym Narodzeniem Matthias (Marin Grigore) wraca do swojej rodzinnej, wieloetnicznej wioski w Transylwanii, po tym jak rzucił pracę w Niemczech. Martwi się o dorastającego bez niego syna Rudiego, o pozostawionego samotnie ojca Otto (Andrei Finti) i pragnie ponownie zobaczyć Csillę (Judith State), swoją byłą dziewczynę. Próbuje bardziej zaangażować się w edukację chłopca, który zbyt długo pozostawał pod opieką matki Any (Macrina Barladeanu, i chce pomóc mu przezwyciężyć irracjonalne lęki. Kiedy fabryka, którą zarządza Csilla, decyduje się na rekrutację pracowników z zagranicy, spokój małej społeczności zostaje zakłócony, niepokój ogarnia także dorosłych. Frustracje, konflikty i namiętności powracają, burząc pozory pokoju we wspólnocie.
Opowieść o dwóch przyjaciółkach, które pragną otrząsnąć się z wojennej traumy, toczy się w 1945 roku w Leningradzie, który dochodzi do siebie po latach oblężenia. Bohaterki „Wysokiej dziewczyny”, Masza i Ija, próbują nie tylko zapomnieć o tym, czego doświadczyły, ale także przypomnieć sobie kim były, nim zardzewiały ich plany, emocje i uczucia. Inspiracją dla młodego reżysera był wstrząsający reportaż noblistki Swietłany Aleksijewicz, „Wojna nie ma w sobie nic z kobiety” i tym, co wspaniały film Bałagowa czyni wyjątkowym, jest właśnie kobieca perspektywa. Reżyser nie skupia się więc na heroicznych wojennych czynach, lecz na nowo definiuje bohaterstwo: jako codzienne drobne zwycięstwa życia nad śmiercią, nadziei nad żałobą, młodości nad dramatycznymi doświadczeniami.
Foxy zatrudnia się jako wysokiej klasy prostytutka, aby rozwiązać sprawę śmierci swojego chłopaka.
Taniec śmierci czy balet życia? Co tańczą anioły? A może one nic nie tańczą bo nie istnieją? Kim są Marie i Isa? Aniołami? Nie. Zwykłymi kobietami ze swoimi życiowymi problemami. Ich ścieżki się splotły i zaczęły żyć razem. Czy dane jest im szczęście i długie życie i czy w ogóle życie może być szczęśliwe? Czy one w ogóle chcą żyć i jakie jest to wyśnione życie aniołów?

Rok smoka

6,7
W chińskiej dzielnicy Nowego Jorku, dochodzi do serii brutalnych morderstw. Jedną z ofiar jest szef lokalnej mafii Jackie Wong. Wyjaśnienia sprawy zabójstw podejmuje się wzorowy policjant Stanley White (Mickey Rourke).

Krupier

6,8
Jake Manfred zostaje krupierem w kasynie. Tak naprawdę jest pisarzem, jednak ostatnio z jego weną twórczą jest dość kiepsko. Postanowił więc trochę oderwać się od pracy twórczej i obserwować zachowania ludzi. Kasyno jest do tego bardzo dobrym miejscem, a poza tym Jake lubi piękne kobiety, których tutaj nie brakuje. Wdaje się jednak w romans z zawodową szulerką Jani, a to może okazać się fatalne w skutkach.
Komisarz Lettelier prowadzi zagadkowe śledzctwo w Paryżu, przeciw seryjnemu mordercy. Ofiarami maniaka są młode, atrakcyjne kobiety, które morderca długo obserwuje. O swoich zamierzeniach ofiary informuje przez telefon w nocy.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…