Filmy obraz, modelka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje obraz, modelka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Film opowiada niecodzienną sytuację z życia fotografa Mody. Thomas nie mając lepszych perspektyw na spędzenie wolnego czasu wyrusza w miasto z celem zrobienia zdjęć. Po wywołaniu okazuje się że przypadkiem uchwycił scenę morderstwa.
Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".
Starzejący się malarz Edouard Frenhofer kończy obraz przedstawiający XVII-wieczną kurtyzanę zwaną "Piękną złośnicą", do którego pozować ma młodziutka, piękna muza. Do tej pory dla malarza natchnieniem była jego żona Liza, ale jej urok wraz z wiekiem przestał oddziaływać twórczo na artystę. Młoda modelka o imieniu Marianne wyzwala w malarzu nowe siły. Cztery dni pozowania są jednocześnie niebem i piekłem dla obojga. Psychiczny związek artysty i modelki niepokoi bardzo żonę malarza i chłopaka Marianne.


Lazurowe Wybrzeże. Rok 1915. U schyłku życia Pierre-Auguste Renoir (Michel Bouquet) popada w udrękę, po stracie żony, od ciągłych bólów stawów i dodatkowo ta straszna wiadomość, że jego syn Jean (Vincent Rottiers) został ranny na wojnie. Ale pojawia się Andrée (Christa Theret), pełna witalności o promiennej urodzie, jego ostatnia modelka i źródło niezwykłego odmłodzenia.
Ten film biograficzny przedstawia życie malarza, litografa i ojca współczesnego plakatu. W epoce Montmartre pod koniec XIX wieku, kiedy francuskie śmietanki towarzyskie trafiały do ​​slumsów w paryskich kabaretach i burdelach, młody Henri de Toulouse-Lautrec (Régis Royer) poświęcił się malarstwu i obcował z prostytutkami, by zapomnieć o swojej deformacji.
Świniopas Triša (Ivan Palúch) - poczciwy, acz nie za mądry - wstawił się za poniewieraną niedojdą Gocą (Eva Ras). W odwecie karczmarz Joška (Mija Aleksic), miejscowy prowodyr, jeszcze bardziej sobie na nim używa, aż wreszcie dla kawału spija go i żeni z nieszczęsną dziewczyną, którą wykorzystywała cała okolica. Sytuację komplikuje nauczycielka z miasta, która wykorzystuje Trišę do niewolniczej pracy, a w nocy zaciąga go do łóżka. Mężczyzna zakochuje się, lecz nagle zjawi się konkurent pilot Mile (Dragomir Bojanic-Gidra). Wkrótce dochodzi do zbrodni.
Prywatnemu detektywowi Luigi Primo (Sergio Castellitto) powierzone zostaje zadanie poszukiwania młodej kobiety, która na kilka dni przed ślubem porzuciła swojego przyszłego męża. W trakcie swojego śledztwa odkryje udręczone i nietypowe życie Francji, jej ucieczkę od rodziców, jej wioskę i stopniowe zejście do piekła.
Na początku XX wieku Yu-liang opuszcza burdel w małym chińskim miasteczku, aby stać się drugą żoną Pana. Podczas, gdy Pan rusza na rewolucję do Yunnan, Yu-liang uczy się malować i bierze lekcje sztuki w Shanghai Art Institute, dopóki instytut nie zostanie zamknięty z powodu malowania aktów. Ponieważ nie może dać Panowi syna, Yu-liang zostawia go i jedzie studiować sztukę w Paryżu, gdzie zdobywa nagrodę za nagie autoportrety. Powraca, aby dołączyć do Pana w Nanking w 1930 roku. Tu zostaje profesorem sztuki. Ale zostaje odkryte, że pochodzi z burdelu. Wraca do Paryża, by tam przeżyć resztę swojego życia, i wreszcie by zorganizować wielką wystawę swojej pracy.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…