Filmy pistolet, policja, prostytutka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje pistolet, policja, prostytutka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

McCall to człowiek, który odciął się od tajemniczej przeszłości, by rozpocząć nowe, spokojne życie. Ale kiedy spotyka Teri, młodą dziewczynę, zmuszoną do współpracy przez niebezpiecznych rosyjskich gangsterów, nie może pozostać bezczynny – musi jej pomóc. Uzbrojony w pewne umiejętności, które pozwalają mu zemścić się na każdym, kto jest okrutny wobec bezbronnych ludzi, McCall rezygnuje z narzuconej sobie izolacji, by zaprowadzić sprawiedliwość. Jeśli masz problem, jeśli wszystko sprzysięga się przeciw tobie i nie masz drogi ucieczki, McCall pomoże. Bez litości wymierzy sprawiedliwość.
Nejat stanowczo nie pochwala wyboru owdowiałego ojca, Alego, który związał się z prostytutką Yeter. Jednak bohater zmienia zdanie na temat kobiety, gdy odkrywa, że wysyła ona pieniądze swej mieszkającej w Turcji córce, by dziewczyna mogła opłacić studia. Nagła śmierć Yeter rozdziela ojca i syna. Nejat decyduje się na podróż do Stambułu, by odnaleźć córkę Yeter, Ayten. Tymczasem polityczna aktywistka, Ayten uciekła przed turecką policją i schroniła się w Berlinie. Zaprzyjaźniła się tutaj z młodą kobietą, Lotte, która proponuje tureckiej rewolucjonistce, by zamieszkała w jej rodzinnym domu. Zaproszenie bardzo nie podoba się konserwatywnej matce Lotte, Susanne. Po aresztowaniu Ayten traci swój azyl; zostaje deportowana z powrotem do Turcji i osadzona w tamtejszym więzieniu. Lotte wyjeżdża do Turcji, ale na miejscu orientuje się, że sytuacja Ayten wygląda na beznadziejną...
Bohaterem filmu jest Lucky Kuene, domorosły przedsiębiorca, wspinający się po szczeblach hierarchii przestępczego świata. Urodzony w biednej rodzinie w Soweto, w ostatnich dniach apartheidu, nie miał przed sobą dobrych perspektyw. Jednak ten ambitny, utalentowany i niecierpliwy młodzieniec nigdy nie zamierzał skończyć wykonując upadlające zajęcie bez przyszłości. Dla Kunene i wielu jego rówieśników walka z policją jest kwestią honorową, a odsiadka to codzienność.


Chcąc odnaleźć mordercę prostytutki, policjantka Cindy Hannen podejmuje pracę w luksusowym domu publicznym pani V. Nowe doznania sprawiają, że Cindy coraz bardziej podoba się nowa rola.
Leo jest młodym, niezwykle utalentowanym bokserem. Pewnej nocy, na ulicach Tokio, pomaga młodej kobiecie — Monice, która zdaje się uciekać przed starszym mężczyzną. Leo jeszcze nie wie, że Monica to uzależniona od narkotyków dziewczyna na telefon. Jeszcze tej nocy będzie ich ścigać skorumpowany gliniarz, yakuza i zabójczyni wysłana przez chińskie triady. Zapowiada się długa noc…
Film opowiada o życiu małej żydowskiej grupy gangsterów żyjących w Nowym Jorku i obejmujących ponad czterdzieści lat ich przestępczej działalności. Niepowodzenia, zawody miłosne, handel narkotykami i prohibicja – to ich codzienne życie. Z jednej strony mechanizm działania wielkiego biznesu, przemoc i krew, z drugiej zaś ich normalne pozaprzestępcze funkcjonowanie w rodzinie oraz smutna nostalgia o zmarnowanych życiorysach i wiecznie nieosiągniętej miłości…
Akademia Policyjna przeżywa poważne kłopoty. Nowa pani burmistrz zniosła wszelkie ograniczenia w przyjmowaniu studentów do tej uczelni. Policjantem może zostać właściwie każdy, od obiboka przez kwiaciarza, panienkę z dobrego domu, aż po fanatyka militariów. Policyjne ciało pedagogiczne postanawia za wszelką cenę zniechęcić rekrutów. Zwłaszcza porucznik Harris wziął sobie za punkt honoru wyrzucenie całej tej zbieraniny. Najwięcej problemów ma ze zbzikowanym Mahoneyem, który jako jedyny znalazł się w Akademii wbrew swojej woli.
Perypetie policjantów pracujących na 13 posterunku. Są oni niezdarni i pechowi.

Rzym

7,1
Federico Fellini przedstawia nam poetycką wizję Wiecznego Miasta. Według reżysera, Rzym ma klika wymiarów, w których mieszają się przeszłość, teraźniejszość, przyszłość. Jest świetnym miejscem do oglądania widowiska życia. A także wielkiego widowiska końca świata. Wyobraża sobie, że koniec świata byłby w Rzymie spektaklem wysoko ocenionym i gorąco oklaskiwanym. Po czym wszystko można by zacząć od nowa, albo raczej odrodzić się. W filmie powracają liczne motywy i obsesje twórczości Felliniego.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…